Snorre Seim
UX-designer
Snorres første designjobb var en flyer til et rave i Stavanger i 1992. Den gang gikk han på medialinjen på Hetland videregående og levde og åndet for musikk 🎧
Siden har Snorre vært med på hele reisen fra papir til digital, og han har blant annet jobbet som designer i musikktjenesten Tidal (hvor han var i møter med Jay-Z og Beyoncé 🤯), og laget en remix som har 700 000 avspillinger på Spotify.
Gjennom sine 25 år som designer i ulike selskap, har Snorre opparbeidet seg en enorm bredde innen designfaget. Han har tyngden sin i det visuelle og er opptatt av at det funksjonelle og visuelle snakker samme språk. I tillegg er Snorre en dyktig formidler, og han forsikrer seg alltid om at kunden sitter igjen med en solid forståelse for designet når oppdraget er over.
Okse snek seg inn i Snorres liv med det han beskriver som sjarm og varme. Han hørte kjentfolk snakke om en bærekraftig arbeidshverdag som var bygget på trivsel og samhold. Dermed tok Snorre, til vår store begeistring, steget inn i Okse-flokken og konsulenttilværelsen i 2022.
For Snorre handler jobb i stor grad om kollegaer. Han mener at arbeidet skal være seriøst og altoppslukende, men at det alltid bør lure litt moro rundt hjørnet. Dette praktiserer Snorre både internt og hos kundene, og han er viden kjent for sitt lune vesen 🤗